Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Πλέξιμο…το αγχολυτικό!



Ξεκίνησα να πλέκω πέρυσι το φθινόπωρο. Αυτό που διακαώς ήθελα να δημιουργήσω είναι σκουφάκι, μιας και τώρα τελευταία είναι πολύ της μοδώς.

Για κάποια όμως που δεν έχει ξανασχοληθεί με το σπόρ, το project σκούφος κομματάκι δύσκολο θα έλεγα. Έτσι αρκέστηκα στα χουχουλιάρικα κασκόλ που είναι ότι πρέπει για αρχάριους.

Ψάχνοντας στο internet κατέληξα ότι αυτό που μου ταιριάζει περισσότερο και φυσικά που μου φαίνεται ευκολότερο είναι το πλέξιμο με το βελονάκι. 

Εφοδιάστηκα σαν καλό κορίτσι με τα απαραίτητα σύνεργα και βούτηξα με τα μούτρα στον άγνωστο κόσμο του crochet. Και όταν λέω εργαλεία εννοώ βελονάκια σε διαφορετικά νούμερα και φυσικά νήματα.

Ας είναι καλά το youtube δοκίμασα πρώτα να μάθω πως γίνονται οι διαφορετικές πλέξεις και φυσικά πλέξε ξήλωνε, πλέξε ξήλωνε μέχρι να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα, όπου δεν συχγωρείται κανένα λάθος, το φαρδύ μπορντό κασκόλ ( και με κρόσια παρακαλώ) ήταν γεγονός, το οποίο έκανα και δώρο. Τι κρίμα που δεν κράτησα φωτογραφία!

Πρίν από λίγες εβδομάδες ξαναξεκίνησα . Αυτή τη φορά έκανα παιδικά παπουτσάκια. Έχω πολλά ανίψια αλλά και παιδάκια φίλων μου, που είμαι σίγουρη ότι θα χαιρόντουσαν πολύ. 

Το παρακάτω video ήταν άκρως διαφωτιστικό, με αναλυτικές οδηγίες αλλά και ένα πανέμορφο σχεδιάκι. http://www.youtube.com/watch?v=ZvcgwzeD92Y

Μετά από πολλά πλέξε ξήλωνε, είπαμε είμαι τελειομανής, το πρώτο μου ζευγάρι παιδικά παπουτσάκια είναι γεγονός.  Παρακάτω μια προσπάθεια καλλιτεχνικής φωτογράφισης τους!!!


Αποδέκτης ο μικρός Σωτήρης που είναι σχεδόν δυο χρονών.

Τώρα μένει να εφοδιαστώ με νήματα σε κοριτσίστικα χρώματα γιατί τα υπόλοιπα ζευγάρια που θέλω να κάνω είναι για κοριτσάκια.

Καλή επιτυχία λοιπόν και μην ξεχνάτε, πλέκουμε γιατί είναι πανεύκολο, πολύ δημιουργικό και προπαντώς αγχολυτικό!

1 σχόλιο: